Findigsfestivalen

Hei dere! 

 

Jeg er skikkelig i 100 nå, siden nå har jeg billetter til Findingsfestivalen 2016! Jeg gleder meg skikkelig masse! Og for dere som lurer litt på hva dette er, så er det en stor festival som skal holdes 19 og 20 August på Bislett stadion. Hittil skal iallefall David Guetta og KYGO spille. Dette vil bli en stor musikkfestival med mye mennesker og stemning! Jeg gleder meg utrolig masse!

 

 

Du kan sikre deg billetter allerede i dag på

 

http://www.billettservice.no/event/findings-festival-2016-helgepass-billetter/479627

 

 


 

 

Gleder meg til å se dere der!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg